Baby, just dry your eyes, baby dont you cry...

Yesterday, all my problems seemed so far away...

Jag har sagt hejdå förr, är nästan på expert inom det området. Jag har faktiskt lämnat tre liv innan. Jag har faktiskt tagit förväl, av folk som jag aldrig träffat igen, och det har jag överlevt. Så självklart, kommer jag överleva denna gången också.
Men jag måste erkänna, att imorse, var det otroligt svårt, jobbigt och hårt att inte få lov att säga, vi ses skat, till den jag älskar. Dessutom, att han står och gråter ögonen ur sig mitt framför mig, gör saken inte bättre. Älskling, du kommer alltid finnas inom mig.

Ja, nu är det verkligen hejdå.

Imorgon åker jag.
Ouch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0