En låååång dag i K-town

Nästa stop, högskolan



5½ timmes resande, fram och tillbaka, fram och tillbaka - det är inte att leka med. Jag är slut, helt färdig och tankar bara kör runt i huvudet som någon jävla trafikled i Los Angeles. Jag vet inte längre vad jag vill, vad jag tycker eller vad som händer. Hm, ellet ja, fel uttryckt. Det är mest tankarna som är förvirrade, fasaden är spikad och klar. Gissar att det är nervositeten som spökar och inget annat. Sen det faktum, att jag ska behöva lämna allting, kommer som en chock. Och jag tror det är själva chocken jag går igenom just nu.

Såhär ser iaf schemat ut:
Imorgon: Köpa presenter (för de pengar jag inte har....) och jobb fram tills sent på kvällen.
Lördag: Sista dagen på Magasin (skit hemskt) sen 20 års-fest här i Klagshamn (vilket innebär att jag nog apringer hem emellanåt för att packa)
Söndag: Det sista åker ner i flyttkartonger, and im out. Sticker vid 2, 3 på eftermiddagen.
Måndag: Upprop kl 09.30 och sen börjar studentlivet.

Jävlar.




Say hello to Mini-ströget, Kristianstad

Kommentarer
Postat av: Caliente

Vad roligt att flytta!.

Vad ska du läsa i k.ristianstad?

2009-08-27 @ 23:09:20
URL: http://kamasutraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0