Its over. Im done. A new life, is waiting around the corner.

Innan jag säger godnatt, har jag två saker, jag måste få sagt.
I did it. Jag avslutade allt som någonsin funnits mellan oss. På riktigt denna gången. Och ja, jag tror att det här, det är ett förväl. Betydande, att aset inte kommer i närheten av mig igen. Ledsamt, på ett sätt. Har trots allt sagt hejdå, till någon som betytt, som jag älskat och som varit en del av mig. Jag har lämnat ett helt liv.

Men, låt oss se det från den ljusa sidan. Jag är lycklig, lyckligare än vad jag trodde jag skulle vara. Kanske beror det på att en tung sten fallit till marken, men det kan också bero på att jag har kommit in på högskolan.
Jag har nu officielt blivit antagen till Kristianstads högskola, och vem vet - kanske är det där jag kommer spendera de närmsta åren. Jag väntar fortfarande på svar ifrån Malmö, men om inget dyker upp förrän måndag, ja, då blir det väl Kristianstad för min del. Plus, så garanterar de beoende. Vilket i sin tur innebär, att jag säger hejdå till föräldrarna och hälsar min nya lägenhet välkommen in i mitt liv.

To be continued.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0