Sunshine on my window

Sommaren är snart slut, det är bara till att inse fakta. Jätte hemsk, jätte synd och skit tråkigt om ni frågar mig. Men som tur är, finns det fortfarande hopp för ett par soldagar kvar i alla fall. Skönt!

Det är måndag, och enligt Sofia är detta den enda dagen då man kan börja på något nytt. Och det tänker jag utnyttja. En ny, fresh start på livet, vilket självklart också inkluderar en ny, fresh blogg.
Välkommen :)

Egentligen var det väl inget fel på den gamla, faktum är att jag gillade den väldigt mycket. Frågan är ju då, varför jag tvingar över läsarna till en ny blogg. Frågan är, varför jag inte vill skriva i den gamla längre. Svaret är, att jag vill glömma en hel del som står i den. Och det går inte, när man blir påmind genom alla inlägg som finns där. I den bloggen, finns mina minnen av "my three D's" som jag så vackert kallar dem för. Och är det något jag behöver, så är det att glömma allt som har med det livet att göra. Allt. Därför, ryker bloggen också. Därför, har jag skapat denna här i stället.

And the story continues, on a new, blank page <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0