Och jag vet mycket väl vad jag förlorar...



En tidig morgon för min del. Ja, egentligen borde jag har fått sova ca 1½ timme till, men tyvärr, ville inte min kropp gå med på att ligga still och min hjärna ville inte sluta fundera. Just nu kör jag på lite mer än 3 timmars sömn, och ska om en liten stund göra mig klar för en heldag i min nya hemstad. Senare ikväll ska jag även hämta upp nycklarna till lägenheten, och självklart då också, kolla in den.
Jag är jätte spänd, inte bara på att få se lägenheten, men också på att se högskolan, staden - allt.
Det hela har hänt så snabbt. Det känns som om jag rusat in i något, som jag nu inte kan komma ut ifrån. Och det känns, väldigt, väldigt läskigt. Men jag vet, att om detta är något jag verkligen vill - kommer det att gå. Det finns faktiskt en värld längre upp i skåne också, och den kanske till och med är bättre. Vem vet.
Allt jag vet just nu, är att det kommer bli otroligt jobbigt att behöva lämna alla, vissa kommer jag skana mer, andra mindre. Men ni måste lova, att komma upp och hälsa på någon gång! Så lovar jag att komma hem, lite då och då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0