Den bästa dagen på året är här <3

Önskelista julen 2009:
Att min allergi försvinner
och
Att jag får en ännu bättre julafton än sist


Oh santa wont you bring my baby home tonight...
Fast egentligen, om jag ska vara helt ärlig - så känner jag mig mer independent than ever! För första gången (eller en av de få) så känner jag mig hel utan manligt sällskap. Och visst är det så det ska vara. Singel-tjejen intar julen med familjen - mys! Ikväll, blir det dock IN, i Köpenhamn. Det kommer bli en underbar julafton. Och låt oss också minnas, förra julen. Jag var så lycklig fram tills 04.15 då Dan fångade mitt hjärta.
Nu står jag dock inför ett annat dilemma, jag vet inte vad jag ska ha på mig?! Panik! Jag har ingenting som känns okej. Gah!!! Ja, vi får se vad det blir.
GOD JUL ALLIHOPA!

Kommentarer
Postat av: Dan

Var det nice på in :D ?

2009-12-25 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0