Efterlysning!

Jag har varit med om en Big Bang, inte bokstavligt talat utan snarare bildligt. Tänk er världens reaktion mellan två kemiska ämnen, fast mellan två människor. Två blickar möts och det är som om man färdas tusen ljusår ifrån jorden, med hallelulija kör i bakgrunden, till planeten där man flyger på rosa moln. Sen föll jag tillbaka ner i det kalla snövädret när blicken vändes bort och jag kom fram till att jag förmodligen aldrig någonsin kommer få prata med denna killen.
Men man måste ändå försöka. Och världen brukar vara liten, alla känner alla liksom. Så varför inte lägga ut en efterlysning på kemibomben?
Hans namn är Fredrik. Han säljer granar i bunkeflo vid ica och har bruna, dödliga ögon. Jag måste veta vem detta är! Någon vet? Tveka inte att dela med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0