Jag jäspar godmorgon till er alla. Det ÄR svårt att stiga upp... jag vet.

Det är en tidig och kall tisdag morgon, ännu en dag närmare tentan. Klockan sju imorse ringde klockan så att jag skulle få se årets adventskalender. Helt okej faktiskt. Jag tror att den kan bli bra! Fast... långt ifrån samma klass som mysteriet på greve holm och Pelle svanslös.

Igår kväll, kom ett sms med förfrågan om en promenad. Och jag ångrar faktiskt inte att jag tog den där promenaden. Det var trevligt, väldigt trevligt... Hm. Framför allt, kom jag på lite andra tankar, om man säger så...

Men schemat idag, ja det är fullspäckat! Igår blev jag introducerad till Kristianstads bibliotek, så jag har en liten tanke om att cykla dit och plugga lite såhär på morgon timmarna. Blir det inte bibblan, så blir det joels lägenhet efter tolv tillsammans med fyra andra desperata studenter, såhär inför tentan. Vid tre tiden tar jag tåget mot malmö för att fira min lillebror. Han blir 11! Woow.... för mig, är han fortfarande två :D

Nä, nu borde jag, get on with my life.
Laterrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0