Mums, det smakar... grönt

500 kronor fattigare, men tusen vitaminer, mineraler och andra nyttigheter rikare. Idag bestämde jag mig för att förändra mina matvanor. Jag är trött på att vara trött. Kanske kan några grönsaker till maten hjälpa mig på traven? Ja, det är värt ett försök.

Klockan är snart sju och dam-middagen jag SKULLE ha varit på har nu hållt på i en timme. Men inga sura miner för det inte, för jag hade tänkt mig att smyga iväg till kåren när den öppnar för allmänheten vid tio. Man måste trots allt ta alla chanser man får, för att ha kul och framför allt, träffa nya människor.
Marika, will be joining.

Så nu ska håret torkas, ansiktet ska på och kläderna väljas ut. Det är onsdag kväll och jag har ingen skola imorgon. I feel the party spirit, do you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0