Och jag hade döpt programmet till, "My life... Your entertainment"

Ed tv på trean och lördagkvällen är räddad! Men seriöst. Tänk att få göra ett sånt program (för er som inte sett filmen, handlar det om Ed som blir filmad 24/7). Vilken chans att förändra, en chans att få visa upp vem man är, en chans att bevisa att varje individ har något speciellt att erbjuda...

Om jag hade fått lov att göra ett sånt program, hade jag tagit varenda chans jag fick. Ja, verkligen varenda chans. Och tänk vad skönt, att inte längre behöva vara den enda som ska sitta och analysera sitt liv. Istället, finns det hundratlas journalister som gör det åt en. På något sätt känns det som om det hade varit lättare att se skillnad på rätt och fel. Ett sånt program, det hade öppnat dörran (och visserligen, förmodligen stängt en del). Så vad säger ni tv3? Jag ställer upp, om ni gör det! :D Nej, men fullt seriöst... Det hade varit kul, men om jag hade pallat ha en kamera brevid mig hela jävla tiden, vetifan. Jag orkar inte ens ha en människa vid min sida för länge. Hur hade det då gått om jag istället haft 9 miljoner?!
Det hade nog inte fungerat trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0