Är så jävla nöjd.

Dels med min nya design, men framför allt med vad jag lyckats åstakomma i min ensamhet.
Jag har på något höger eller vänster lyckats vända på livet och se det positiva med att sitta och ruttna i en lägenhet. Tänka sig så mycket man kan göra, helt ensam - Independet är inte länge bara ett ord, det är en del av mig.

Idag, steg jag upp alldeles för sent. Men skit samma, jag är ju ledig? Efter att ha kollat på "efter tio" på kanal fyra hoppade jag in i duschen för att sedan bege mig mot friskis. Hah, trodde jag ja. Nä, jag fastnade framför datorn (surprise!) och väntade med att gå utanför dörren tills det var fika dags med Marika. Lika trevligt som alltid.




Men oavsett vad, min poäng är, jag har tagit tag i mitt liv och börjat gilla läget som det är - och jag trivs förvånandsvärt bra med det. Jag har börjat äta nyttigare, träna, plugga (typ därför jag flyttade hit?) och ta ansvar för mitt liv.

WORLD, GET READY - BECAUSE HERE I COME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0