December yra

Vänner, vilket fantastiskt program! Förutom att det påminner mig om alla Ross's jag har haft genom tiderna. Det är nästan på lite tragiskt. Vad som inte är tragiskt, är att julkalendern börjar imorgon! Vem ska titta?! Jag ska titta! Yeah! Dessutom, får jag öppna min choklad kalender, skrapa min bingolotto sak och fira min bror med massa tårta och godsaker. Hm. Jag har en känsla av att min diet precis spolades ner i toan... Aja, jag kanske borde börja gilla min kropp som den är? Det är trots allt så, att den enda som behöver älska den, är jag. Sen kan det vara skit samma vad andra tycker. Killar är dessutom, oftats, villiga ändå. Problem solved!

Sen har jag redan planer för helgen, och det är bara måndag! Ja, livet har börjat ta fart igen. Kanske hinner jag faktiskt njuta av det denna gången, innan det går neråt igen. Yeah!

Julafton om... 24 dagar =) Innan dess, Lucia, Köpenhamn och massa Julmys! December, kommer bli en jävligt bra månad känner jag... Jävligt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0