Den berusade skriver, den uttråkade läser.

Jag har nybakta lussebullat till fyllemat, vad har du?

Ja, jag tackar och tar emot. Gud har varit snäll mot mig, för en gångs skull. Fredagen såg ut till att bli... så gott som skit - fram tills jag tog en livlina (ringa en vän). Vännen ställde upp på lussefika här hemma, pubrunda på stan och sedan att dansa hela natten lång på Grand.
Det har varit en helt underbar och härlig fredagskväll. Och vet ni vad det bästa är? Jag har ännu inte rökt. Och jag har festat!

Personligen, är jag super duper imponerad - stolt - glad - I feel like Superwoman, like i can do anything! :D Fast det brukar man väl göra efter ett antal shots?

Nej, nu ska fyllot lägga sig i sängen och sova. Mmm, så sköööönt det ska bli!
Natti natti.

P.S Jag är med på 5 bilder! Ni hittar dem på Grands hemsida. Hell yeah! D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0