Fler söndagar som denna hade behövts

Jag har varit pepp, pepp, pepp idag. Riktigt duktig och det enda jag hade kunnat göra bättre är mitt pluggande. Annars, har jag nog hunnit med allt och lite till.
Från ingenstans återfick jag motivationen till att träna. Och jag kan säga så mycket som att Friskis här i Kristianstad, är inte riktigt samma grej som i Malmö. Det är litet, med gamla maskinen och utan bastu. När man kommer in för första gången, känner man sig som en alien. Uttittad.

Theres a new bitch in town

Men det var riktigt skönt. Träningen, ja den avslutades senare med spikmatta och jag somnade. Mitt på golvet med spikar i ryggen sov jag i 20 minuter helt utvilad. Fabulous! Men, sen ville jag inte sluta med mitt nyttiga där inte utan fortsatte i köket med att tillaga en riktigt smaskig måltid. Det blev veggiburgare, sallad med paprika, två kiwi och ett knäckebröd. Till det hade jag alla möjliga såser (kunde inte bestämma mig för en...) och järn-rik juice + vatten att dricka.



Nu ska jag snart sätta igång och städa (igen), det blir så jävla snabbt stökigt här! Men så länge jag är klar tills klockan nio, är det chill. För då, ska jag titta på svenne-film på fyran. Yeah!

Alltså, allt som allt har det varit en riktigt skön helg. Nu är jag redo att anta nästa veckas utmaningar.

P.S Giulia ringde idag! Gud vad jag saknar den människan. Hon är min Idol D.S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kristiiiiin!

Snyggingen som bor i Mattias hemtrakter nu (tur han är i Australien iallafall, ha).

Hoppas allt är bra med dig, hittade precis till din blogg. NAJS. Nu får du min, hihi. Är snart klar med lägenheten, yeeeees. Ta hand om dig snäckan. / tessan...och pontusch

2009-11-16 @ 13:14:13
URL: http://dildopicklefuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0