Förbannad.

Jag håller på att bli tokig på stackars Cille. Kattjäveln väcker mig, hela jävla tiden och jag fixar inte detta! Inatt kom hon upp och väckte mig vid ett flertal tillfällen. Och klockan halv sju imorse, tyckte hon att nu ska jag upp! Så hon bet mig i tårna (vilket gjorde CP ont) och jag fick snällt och vänligt stiga upp. Observera, att detta är min lediga dag. Jag skulle sova länge, för att slippa rösksuget dessa morgontimmar. Men ack nej, det tycker inte katten...

Arg!

Alltså, ingen bra start på dagen alls! Men en sak, som jag inte klagar över, är den blåa, klara himlen och solskenet som lyser upp ängarna runt om mig. För idag, är det vackert väder på Östermalm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0