Godmorgon Lördag!

För det första, innan jag hinner säga massa annat, vill jag be om ursäkt för vissa delar i mina föregående inlägg. Bland annat vill ajg klargöra att jag var arg och ledsen igår, och självklart är det inte så att ingen ställer upp för mig förutom dan. För det är bullshit. Det finns så många som varit där för mig när Dan svek. Det finns så många som fortfarande är där för mig, och skulle göra allt i deras makt för att få ett leende på mina läppar. Så ta för guds skull inte åt er av vad som skrevs igår.

Ny dag, nya bekymmer, inte sant?
Jag har upptäckt att det första jag ser när jag vaknar (när jag tittar ut genom mitt fönster) ser jag Socialen. Så om jag skulle misslyckas, har jag nära til mitt nästa hem iaf.

Idag kommer min mamma hit och lämna julsaker. Yeah! Efter det kan det mycket väl vara så att josefin kommer på besök. Hon fick lite dåligt samvete över att ingen kunde komma, så helt plötsligt, kunde hon nog komma ändå. Vilket betyder, att det kanske blir en rätt bra dag trots allt?

Ska lätt köpa lussebullar idag <3 åh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0