Julgranen på plats precis som allt annat

Det var väldigt längesen jag kände såhär. Jag är lycklig och det känns som att alla pusselbitar, de börjar sakta med säkert falla på plats. Även om mitt liv fortfarande är kaos och det finns lite för mycket drama i det, så känns det som att saker och ting har vänt. Som Lindsay Lohan säger i Mean girls, "if you get bit by a snake, you have to suck the poison out. And thats what im gonna do, im gonna suck the poison out of my life"

84 timmar, and still going strong. Det känns bra. Förutom, att jag småäter hela jävla tiden! Men, det är det värt. Hellre tjock... ja, mycket hellre tjock... Inte sant...? Oavsett vad så säger forskningen att efter tre månader, går kroppen tillbaka till sitt normala tillstång. Men fram till dess får man räkna med att vara svullen och 4 kilo tyngre.

Annars då? Jo, det är bra. Söndagen har varit bra. Jag hyrde en film för att avsluta helgen, och jag fick den för halva priset - måste varit mitt otroligt charmiga hår (ironi) som ska klippas nu på onsdag. Klipp, klipp, klipp. Precis som britney. Allt ska bort! Eller nja... Inte allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0