Kommentarerna jag aldrig sett

Wow, var kom alla dessa kommentarer ifrån?! Jag har faktiskt inte sett en enda förrän idag. Ja, tjena.
Så, tack allihopa! Hittade många fina ord bland mina inlägg :) En liten ljus glimt i mörkret måste jag säga.

Såhär en lördag kväll, uppe i k-town händer det inte så värst mycket. Jag ska snart ner och hämta tvätten för att sedan börja laga nån god mat. När väl det är klart, och ja visst fan! Jag måste städa också... När väl det är klart, DÅ ska jag träffa Joel (min nya buddy från lärarutbildningen). Vi ska starta ett radioprogram! Eller ja, vi vill starta ett, vi ska bara hitta en radiokanal som vill sända det också...

Men trevlig lördag på er allihopa! För idag, har vi det riktigt bra!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0