Pengarna flyger iväg och det gör snart jag också

Det är en vecka och tre dagar kvar tills det finns pengar på kontot igen. Överlever jag denna personliga finanskris, överlever jag allt!
Idag betalade jag dumma räkningar (bland annat till böcker, parkeringsböter osv) och upptäckte att kvar, blev 400 kr. Inte mycket, inte mycket alls. Wtf. Jag behöver en personlig ekonom?

Men fuck det. Det finns andra saker att glädja sig åt istället. Som tex, har jag pratat med min mamma som nu är officiell sponsor till en Chicago resa i Maj. Jag ska få se mina bästisar ta studenten!!!! :D Trodde aldrig att jag skulle kunna ha råd med en resa till andra sidan the ocean. Så tack mamma! Detta betyder så mycket och min motivation sköts i höjden. Nu vill jag bara bli klar med skolan så jag kan få ååååka!

Chicago, here i come!

Och vet ni vad det bästa är? En vecka efter att jag kommit hem från Indiana, reser vi till Rhodos.
Thats right bitch. Im gettin it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0