Psykhemmet nästa?

Helt ärligt.
Jag klarade av att vara lärarnas hatobjekt under hela lågstadiet.
Jag klarade av att vara elevernas hatobjek hela mellan och högstadiet.
Jag har klarat mig på egna ben i USA som 15-åring.
Jag klarade av att gå från botten till toppen under gymnasiet.
Jag har klarat drogmissbruk, otrogna pojkvänner och våldtäckt.
Men helt plötsligt, har det slagit slint i min skalle.
Jag mår inte så bra längre...

Det sägs att efter uppförsbacken, kommer den lätta, härliga, sköna nerförsbacken. Men jag börjar tvivla, på om det finns nerförsbackar i mitt liv överhuvudtaget? Eller om Gud tycker jag ska klättra Mount Everst innan jag får vara lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0