Som jag längtat efter just denna morgonen

Klockan 06.00 ringde klockan imorse. Its time to face a new day. Men idag, är det ingen vanlig dag. Det händer en himla massa spännande! Bland annat, så ska vi ha tentagenomgång nu på morgonen, klockan 09.00, där vi får alla våra tentaresultat. Ja, jag är jätte nervös! Efter detta, ska vi ha något seminarium vid namnet, "Matematik".... Hm, bara namnet är skrämmande! Men enligt rätt säkra källor, är det statistik vi ska gå igenom, och det är rätt intressant ju. När skoldagen sedan är slut, klockan 12.00 ska jag raka vägen hem, för då kommer mamma. Vi ska till djurdoktorn med Cille, kolla sjukdomar, kastrera osv. Och jag tycker jätte synd om Cille. Doktorer är inte roliga någonstans. Väl klar där, ska jag åka bil med morsan och... Cille! ner till Malmö.
Ja, katten lämnar mig idag. Min allergi har blivit värre, och det är inge bra alls.




Men, höjdpunkten på hela dagen är trots allt att jag ska träffa Sofia för fika senare ikväll, i Malmö. Ska bli helt underbart att få komma hem igen, nu var det ju ett tag sedan. Jag kommer däremot inte ta med min dator, så nästa inlägg kommer imorgon kväll, eller eventuellt, torsdag. Därför, kan jag lika bra passa på att berätta att lilla jag ska klippa mig imorgon klockan 10.00. Nice. Jag lägger upp en bild i nästa inlägg. Typ, före efter kanske?

Nu ska jag ta på mig ordentliga kläder, så jag kan komma iväg till skolan. Yeah.

P.S Det var stjärnklart när jag gick ut imorse, vilket borde innebära att det blir sol idag. Yeah!!! Jag känner på mig, att idag är det en riktigt jävla bra dag <3 D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0