Spontana helger, börjar bli min grej...

Helt ärligt, har jag varit den som planerat in i det sista om jag ska ut, vart jag ska ut, när jag ska ut, med vem... osv osv. Men! Sen jag flyttade upp hit, har det blivit flera spontana besök i Malmö, spontana utgångar här i k-town och flera spontana hemmakvällar med film. Och ja, jag gillar det!

Igår skulle jag och Joel träffas över en fika här hemma hos mig - efter det hade vi planerat att sticka till kåren för att kolla läget med dom människorna. Kåren var (som tur var) stängd, så det blev stan istället. På en av stans hetaste pubbar, sitter Johanna och hennes kompis från Stockholm och dricker. Så vi sätter oss allihopa tillsammans och bestämmer oss sedan för att sticka till Grand - det omtalade, ökända Grand <3
Kvällen blev, super lyckad och jag hade så jävla kul!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Me 2!!! Helt sjukt att vi var på samma ställe exakt samtidigt:P Super lyckad kväll verkligen!! Vi är bra på det där med att vara spontana du ;D

2009-11-22 @ 23:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0