Jag har det bra

Helt plötsligt, sådär från ingenstans så är det torsdag?! Dagarna går rysligt snabbt när man har kul och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har ju min första inlämning nästa vecka? Ja... det är exakt en vecka kvar idag. Dags att börja på den kanske?
Stress, stress, stress.

Till något roligare. Jag var i Malmö och Köpenhamn tisdag + onsdag och hade the time of my life. Jag umgicks rätt ordentligt med svinets tjejkompisar, och kom fram till att vi hade super kul tillsammans. Det upptäckte nog svinet också, med tanke på hans förvånande min. Sen har jag officielt brustet ett hjärta, för att jag sov där jag inte borde sovit. Jag kan inte säga det tilltäckligt, men Karma is a bitch.

Jeg er så ligeglad.

På vägen hem från KBH hämtade jag upp Ida, och vi stack iväg till entre och shoppade loss. Jag köpte en skit cool jacka, halsduk, mössa och en Monster. Fantastiko.
Super nöjd Kristin, fick senare ta tåget hem igen, anlände klockan 23.00 och därmed försov sig till föreläsningen. Typiskt mig.

Men nej, nu får jag fan ta mig börja pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0