Nyttighet efter nyttighet

Dagens stora projekt har varit att organisera. Under de närmsta två veckorna kommer jag att skriva 4 stycken examinationer, och det kommer vara ett helvete att plugga om jag inte får ordning på det hela.
Så just nu sitter jag med fyra olika mappar med papper, där var och en har en förstasida med namn efter examinationen. Känns super skönt.
Sen har jag skrivit ut all kurslit som behövs, nu ska jag bara läsa den också.

Förövrigt, har jag försökt att vara nyttig på många sätt och vis. Jag har handlat, och på köplistan stod där följande:
-Smör (bregott som är det enda utan e-ämnen)
-Sylt (krav-märkt)
-Vegitariska hamburgare
-Mörk choklad

Mums.

Och imorgon gott folk, då smäller det.
Stackars lilla Anja. Hon kommer att bli förkrossad den dagen hon förstår betydelsen av "Karma is a bitch".

Tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0