Och livet, det rullar på...

Efter en kämpig helg, med renoveringar hit och dit börjar jag se ljuset i tunneln. Imorgon läggs golvet och på fredag kommer köket. Sen, är det bara att flytta in - på riktigt.

Men lägenheten är inte allt min värld kretsar runt just nu (även om det kan verka så). Jag fick även träffat alla de underbara där hemma, inklusive han som inte får nämnas.
Ja, när det gäller honom börjar saker och ting bli komplicerade. Jag vet inte hur mycket längre jag kan hålla tillbaka mina känslor, och jag vet tyvärr inte heller hur lång tid det tar innan han än en gång krossar mitt hjärta. Men å andra sidan, ett liv utan kärlek, är inget liv alls.

Sen kommer vi ju till plugg-delen som tyvärr inte heller går att leva utan. Jag ligger redan back, pga att vår underbara kurslit. inte finns att köpa någonstans. Men så får man göra det bästa av situationen och försöka hänga på ändå. Hur? Tjaaa, jag skulle kunna börja med att dyka upp på lektionerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0