Kaos.

Mitt liv är totalt upp och ner vänt. Det är helt enkelt kaos, i hela min tillvaro. I hjärnan, som på badrummet, eller i köket. Jag vet inte alls vad jag ska göra, eller ta mig till för att få ordning på allt. Och ja tyvärr, så tror jag att den enda lösningen är tid - att vänta.
Min älskade lägenhet, finns där mer jobb med, än vad jag sett på länge. Bara tanken på att jag ska fixa den, med endast hjälp av mor min, under två veckors tid - stressar skiten ur mig. Jag har verkligen ingen aning om hur jag ska klara av det. Dessutom, som om inte detta vore tillräckligt med arbete, går jag i skolan och skolan måste skötas. Så mitt i allt pluggande och renoverande, kommer alla andra problem in. För att ja, jag kan knappast påstå att jag mår speciellt bra av att vara så långt ifrån alla vänner som jag är. Och för att inte tala om Dan... Åh... Kärlek, plugg, vänskap, boende, fester, pengar - stress, stress, stress. Kaos.

Eyes on the goal.

Jag vet ju om att det kommer bli bra, men att det kommer ta tid. Jag och mitt tålamod, kommer tyvärr inte så bra överrens med tiden så därför är jag bara allmänt frustrerad. Men jag antar, att det är bara att ta en dag i taget. Och någon gång, snart igen, kommer jag må toppen.

Och ja, just det! Jag har tagit lite bilder på lägenheten, hur den ser ut just nu. Så räkna med ett "före och efter- album" sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0