Kärleken

Det är ett intressant ämne, det där med kärlek. Det kan göra så ont och man kan känna sig så sårad, men inte lämnar man personen för det, nej det blir snarare motsatt effekt. Jag blir galen, på mig själv, på honom och på alla hans tjejer runt omkring. Fattar de trögt eller vadå? Dan är min, har alltid varit och kommer alltid att vara. Men som jag sagt innan, jag tycker bara synd om hans framtida flickvän. Hon kommer få ett helvete. För jag släpper inte Dan, det gör jag bara inte. Även om det är det jag vill...
Komplicerat, känner jag snurrar runt i mina egna tankar just nu.

Ikväll var då tanken att jag skulle till Malmö. Sen tänkte jag om, och insåg att det finns så mycket annat jag måste göra här, dessutom...tror jag att en mysig fredagkväll får mig extra pepp inför imorgon.

IN, always in my heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0