Nyinflyttad :)

Då var allt fixat, nästan. Har endast CSN kvar på min kom-ihåg-lista. Flytten gick jätte bra, och jag trivs som fisken i vattnet här uppe i skogarna.
Ni vet den där låten, I love college? Ja, klart ni gör. Den låten, stämmer så jävla bra in. Högskolan is the shit. Det handlar inte alls om bara pluggande, jobbiga tentor och långa föreläsningar. Det finns ett studentliv, som inte går att jämnföras med något annat studentliv.
Mina nära och kära, jag har det bra.

Kylskåpet är fullt, plånkan är fortfarande tjock och dessutom, skiner faktiskt solen idag. Och på schemat är det introduktions-föreläsning (som jag förmodligen inte kommer sitta speciellt länge på eftersom det är skattjakt i parken). Efter det ska vi på maskerad. Och vafan ska jag klä ut mig till?!
Bra fråga, värd att fundera på.

När det gäller folket, finns det massa trevliga människor, och jag har redan, under en dags period skaffat massor, massor av kontakter. Bland annat, en tjej från Uppsala, en från Hässleholm och en från Karlskrona. Hela Sverige, på ett campus. Bättre blir det väl inte?

Sen måste jag också få lov att skryta om den utsikt jag har idag. Att stiga upp på morgonen, och titta ut genom fönstret för att se soluppgången över havet, är nog det vackraste. Jag har stranden, inte mer än en minut ifrån mig (gångavstånd), en tennisbana, fylld med snyggingar och självklart så har jag inga grannar. Det innebär, dunk, dunk, dunk. Hela dagen lång, och natten om jag vill det.
Men såhär bra kommer jag inte ha det länge till, jag kommer nämligen ha det ännu bättre. Jag ska på visning nu på torsdag, och ja, vi får hålla tummarna på att lägenheten blir min. Jag vill ha den. Punkt, slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0