En som älskar mig lika mycket som min mamma

Idag är en av de där dagarna, då man känner sig mer ensam än vanligt. Man känner sig lite smått nere, grundat på att man inte känner sig tillräckligt älskad och uppskattad. Jag önskar jag hade haft någon som behandlade mig som deras prio ett, precis som mamma. En som alltid ställer upp och som tycker det ska bli jätte kul att ses. Jag behöver någon som blir åtminstonde lite exalterad när jag hör av mig, eller varför inte, någon som hör av sig till mig först... åh.

Sen lovade jag faktiskt bilder på lägenheten. Och bara för att jag alltid håller vad jag lovar, kommer de här,




Japp. Jag har rullgardin som mörklägger lägenheten vid behov och vanliga gardiner som separerar hallen med rummet. Dessutom, har jag hängt upp två hängare på väggen, där man kan hänga fina kläder eller det man ska ha på sig eller vad man nu vill. Blev sjukt nice och nu har jag bara badrummet kvar. FETT!

Praktik imorgon, innebär att jag borde lägga mig i sängen och sova...

Kommentarer
Postat av: Luce

Söta, bara att messa if you need me! (: Gillar bakisgardinen också, woop woop! <3

2010-04-12 @ 22:53:10
URL: http://mosquitoesontheluce.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0