Kalendern håller livsgnistan igång.

När allt känns jobbigt, tråkigt och drygt kanske det kan hjälpa med lite motivation - genom att planera framåt - genom att tänka på alla underbara saker som ska göras när man väl är klar med allt det tråkiga. Eller bara roliga saker som ska göras vid sidan om det tråkiga. För kanske, om man lägger vikten på att tänka på allt det roliga, får man en positivare syn på världen och får det lättare för att klara det jobbiga? Jag vet inte... Det är bara en teori jag har med inspiration av Giulia Burman och hennes blogg, giuliaburman.blogg.se. So here it goes, min lista över alla större, roliga events inplanerade fram till sommarens slut.

  • MUSTANG KARNIVAL FRÅN MALMÖ TILL K-STAD
  • VALBORG
  • CHICAGO
  • NICKELBACK KONSERT
  • GRADUATION
  • RHODOS
  • KRISTIANSTAD-DAGARNA
  • MIN 20-ÅRS DAG

JAG DÖÖÖÖÖR OM INTE FLYGPLANEN FLYGER MIG TILL DESSA UNDERBARA MÄNNISKOR DEN 17 MAJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0