"Let me upgrade you" fast byta upgrade till update.

Det blir alltid, av någon märklig anledning bloggpaus när jag är i Malmö. Förmodligen beror detta på brist av tid och inte lika stor brist på liv. Men här kommer en uppdatering på som har hänt de senaste dagarna och på vad som hända skall;

- I torsdags anlände jag till Malmö vid två tiden, umgicks med Sofia (åt glass och hängde på Entre) åkte hem åt middag och försökte hitta något att göra under kvällen. Blondell ringde vid sju, jag hittade två tågkort och sen helt plötsligt satt vi på Heidis bar och drack öl (i köpenhamn). Senare gick vi vidare till IN (så klart) och umgicks med gamla godingar, vakter, bartenders och Djs. Och om jag ska vara helt ärlig har jag nog aldrig haft det så jävla kul som vi hade då.

-
Morgonen efter (fredag) var jag tvungen att stiga upp alldeles för tidigt. Hemkomsten blev inte förrän sju på morgonen och klockan ringde klockan tio. Dags för tågkorten att återlämnas till dess rätta ägare. Efter frukosten åkte jag tillbaka till Blondell, fyllde i minnesluckor och åkte på Roadtrip till Kristianstad för att hämta hem min UVB lampa. En solning senare kom gäster, mamma bjöd på middag och de andra på trevligt sällskap. När jag tröttnat på släkten rullade jag vidare till Ida, chillade och rullade sedan hem igen.

Jag fick ett bootycall också. Men oturligt nog hann jag somna innan Mr F kom hem.

- Idag, lördag aka påskafton/mors födelsedag ska Mustangen rastas och jag vill shoppa men har ingen att shoppa med. Typ alla har fullbokat förutom jag. Attans bananer. I värsta fall, får jag ta en tur till affärerna själv... eller helt enkelt stanna hemma. Ikväll ser dete ut till att bli Retro, Barca och en jävla massa supande. Jag älskar livet, våren, killar, kompisar, sprit, köpenhamn - rubbet.

För bättre än såhär, blir det inte

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0