No book, lots of drama.

Jag har nu satt mig på biblioteket för att försöka få lite jobb gjort iaf. Tyvärr har jag insett att det krävs en bok som jag inte har för att jag ska kunna fortsätta skriva min hundra år långa uppsats. Woho. Så jag antar att det bara är till att vända om efter endast en halvtimmes pluggande. Dock var inte mitt besök så meningslöst som det kanske låter, med tanke på att jag faktiskt fått organiserat min uppsats lite. Jag har fattat poängen och jag tror även jag har fattat hur man skriver den. Great!
One step at a time. Right?
Hade också en väldigt intressant kväll igår. Ett tu tre så får jag ett sms från Mr A, som har varit sur på mig pga ett dumt bråk med hans nuvarande dejting objekt. Ja, there i said it, hon är ett objekt. Tydligen har Mr A äntligen insett att hon inte är rätt för honom och att det är dags att lägga henne på hyllan. Det är lite komiskt, att hon förlorar som kämpat tio tusen gånger så mycket som jag.
Im just that fucking awesome. Och ja! HA EN FANTASTISK VALBORG ALLIHOPA!!!! För det tänker jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0