Jag älskar att hata söndagar

Vilket fantastiskt avslut det var på på dagen igår. Jag och Josefin satt på Möllan, drack vin och cider och njöt av livet. Det är så en riktig lördagkväll ska se ut! Jag har nämligen kommit fram till att jag så smått börjar komma ut ur festandet och börjar uppskatta the small things in life. Bland annat, hur mysigt det kan vara på Nyhavn en vårnatt.

Det var dock inte lika skönt när klockan ringde imorse. Det är en lång och hård jag har framför mig. Det ska shoppas gardinstänger och mat. Det ska köras fram och tillbaka genom Skåne, borras i väggar och läsas. Jag orkar inte. Men jag gör det ändå. Thats whats so amazing with me. Ill do it, no matter what my feelings are towards it. Med fördelar och nackdelar inkluderade såklart.


En månad och 5 dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0