När det går riktigt bra

Nu har jag sådär överdrivet mycket energi igen. Men denna gången tror jag knappast det varken är choklad eller sol som gjort det. Jag tror det är lyckan av att veta att man inte är totalt värdelös. Han vill träffas igen. Han med lägenhet i centrala köpenhamn. Han med båt, bil och restaurang. Han som boxas och spelar fotboll. Han, den snyggaste killen i hela danmark. Han vill träffa Kristin, den helt vanliga, svensson svensson Kristin. Även om det inte blir mer än såhär, så kan det kvitta just nu. För just nu är jag på toppen av världen. För jag har precis bevisat för mig själv och alla dumma EX att jag kan om jag vill.

"Vi fick en minut sen tog pengarna slut, jag hann aldrig säga... Jag saknar dig och jag lovar, du finns här inom mig" - Jimmy Jansson.

Sverige saknar snyggefia på hemmaplan.

Hoppas du har det underbart där nere i vääääärmen. Massor av kärlek till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0