Vardagslyx är underskattat

Med inspiration från Josefin har jag kommit fram till att vardagslyx är underskattat. Därmed, mitt nya mål i livet: att lyxa till det varje dag minst en gång. Jag började redan i lördags med ett glas vin på möllan, i söndags tog jag ett långt bad med spa behandlingar och inpackning, igår åkte jag Mustang till tåget och idag ska jag skämma bort mig själv med pizza. Jag rekomenderar detta starkt till alla er där ute som tycker att livet kan bli lite tragiskt emellanåt. Känslan av att göra något lyxigt, som man egentligen inte gör på en vardag är en underbar känsla. Sen finns självklart risken att lyxen blir till vardag tillslut. Men sålänge man varierar sig lite, tror jag det fortfarande kommer kännas lite extra lyxigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0