Det bästa av två världar

Efter en lång dag med städning och springandes i stan är jag äntligen tillbaka i min lilla vrå i Klagshamn. Tycker verkligen om att sitta här. Det påminner mig om när jag var mindre, problemen var färre och pressen lägre. Det är trots allt rätt avslappnande att bo hemma. Det är som ett förlängt tonårsliv.



På tal om tonårsliv står det middag på schemat på lilla ikväll. Jag älskar att kunna gå ut, äta, dricka och ha det fantastiskt mysigt med vännerna. Ett stort vuxenpoäng till mig, tack. Imorgon bär det av till jobb igen... Drömmen om heltid och lägenhet i Köpenhamn is what keeps me going. En vacker dag, ska jag ha allt det där. Så är det bara. Skål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0