The best wake up call ever

bokstavligt talat.

Kvart i fem i morse vaknade jag. Kvart i fem! Vad tusan skulle jag upp så tidigt för? Min insomnia ledde dock till en timmes promenad med Char i luren. Inte så misslyckat alls faktiskt utan snarare väldigt lyckat. Jag vaknade till, fick pratat av mig och är nu jävligt pigg. Måste med andra ord göras oftare :)



Idag står det jobb på schemat. Hade förväntat mig en lönespecifikation idag, men nej... den måste försvunnit någonstans mellan facebook och e-boks. Kan inte vara lätt för brevbärarna på internet att leverera allt rätt med tanke på alla miljontals adresser det finns det en och samma person. Shit.

Dags att fortsätta morgonen. Hoppas ni alla får en underbar dag i detta soliga vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0