Welcome back to my life ärade läsare

Det har varit ett ovanligt kort sommarlov detta året. Själv har jag knappt märkt av sommaren och det faktum att det har varit den finaste på väldigt länge irriterar mig otroligt mycket med tanke på att jag har spenderat mellan 30 och 50 timmar på att jobba sedan den 4 juli. Äntligen är kämpandet över och jag har återgått till mitt åttatimmarskontrakt. Woho. Inte lika mycket cash, men massa tid till annat.

Snart är det höst och dags för att plugga. För alla er som inte vet, så är lägenheten i kristianstad till salu och jag är på väg söderut. På min resa så stannar jag till vid komvux (som jag har fått antagningsbrev från) och pluggar matematik c. Jag kommer jobba deltid i DK och söka in till marknadsföring till våren på Niels Brock mitt i centrala köpenhamn. Väl antagen (vilket jag självklart kommer bli!!!!) flyttar jag över sundet och kommer aldrig tillbaka. JAG LÄNGTAR.

Det ni missat i mitt liv under sommaren (pga mitt sommaruppehåll som jag absolut inte räknade med) är basically my declaration of independence. Jag har gift mig med mig själv, är lycklig och bestämt mig för att det inte finns plats för män i mitt liv just nu. Mr T historian slutade tragiskt och han förstörde def. min födelsedag. Hes out. Sen har jag dock spanat in Mr I som sitter i kassan mittemot min avdelning på jobb (men hes out to pga drägg-varning). Och självklart, Mr M från herravdelningen kan jag inte låta bli att titta på... Dock, är ögongodis helt klart okej i min värld. Bara det inte leder till mer. Förutom killfronten har jag och blondell röjt satan i köpenhamn every day, every night och detta har nog varit en av dom bästa sommrarna när det kommer till partaj.

För att avsluta detta evighets inlägg, önskar jag alla ett fortsatt trevligt dygn så återkommer jag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0