Det blir knappast bättre med tiden iaf.

Guess what? Vädret suger idag också. Det snöar, blåser och jag fryser av bara tanken på att vistas ute. Hade jag fått välja, hade jag mer än gärna suttit här hela dagen och degat. Men nu är det så att jag har skola... och den måste skötas.

Jag känner mig fortfarande rätt deppig. Tror det är vädret... brist på sol liksom. Eller så är livet bara allmänt deprimerande just nu? Whatever it is, it must go. För jag vill inte slösa my precious time på att deppa! GOD! Man lever faktiskt bara en gång. Ja, såvitt vi är medvetna om.

Whatever.

På lördag kommer kusinen och besöker mig. Det ska bli kul iaf. Så vi får hoppas på att humöret går uppåt tills dess, annars blir jag inget roligt sällskap för någon - det är en sak som är säker.
Nej usch och fy vad jag klagar.

KAN DET PLEASE HÄNDA NÅGOT VÄRT ATT LEVA FÖR?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0