Hjärnsläpp.

Jag har kommit en bit på vägen. Men har också insett vilket jävla arbete det är att lyckas med en header som är snygg, rätt textformat, färger och GUD VET INTE VAD MER MAN MÅSTE TÄNKA PÅ! Så jag måste nog ta en liten paus från mitt redigerande.

Trots att klockan endast är tio i nio har jag tankar på att gå och lägga mig, med en varm kopp te i handen, en chick-flick film (typ Mean Girls!) och bara njuta av livet lite. Det hade jag behövt...

Sen funderar jag på att packa om mina saker, så jag slipper ta med mig resväskan till skolan. För det om något tycker jag ser sjukt dumt ut. HEJ! Det är jag med den rosa, fula resväskan som ska störa mitt i lektionen när jag går ut så att jag hinner med ett tåg tidigare.

Värt att fundera på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0