I aint tryin to fuck your man. Everybody knows hes my number one fan.

För att hedra Tila Tequila och hennes underbara attityd.

Bordshockey var det ja. HAH! Det ledde till ett glas vin, utgång och efterfest. Och nu håller vi strikt på, what happened here, stays here. Det blev med andra ord en lyckad kväll med kanske en gnutta lite för mycket privata detajler. Fan vad jag måste skaffa lås på min dator. Ett stort jävla hänglås.

Kan också meddela att jag fortfarande är sjuk, men att jag är på bättringsvägen. Några Ipren till och livet är lika bra som det var förra veckan.

Idag kommer bästisen och hälsar på i kalla K-town. Närmare bestämt är hon här om 30 minuter och då ska jag stå på stationen. Tror det kommer bli riktigt mysigt ikväll. Det ska dessutom bli sjukt skönt att bara få lov att andas ut och snacka gossip med någon opartisk. Yes. Sen att jag egentligen borde spendera min söndag på bibblan och studa sönder är en annan femma.
När senast gjorde jag, vad jag borde göra?
Har inte hänt detta århundradet iaf. Och lär inte hända heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0