Latmasken slår till igen

Det blev ingen skola för min del idag. Kände mig varken pepp eller redo för att sitta stilla i två timmar och lyssna på Phonetics. Tyvärr. Jag hade nog behövt den här lektionen. Men skit samma! För nu kommer jag till Malmö i tid och dessutom, behöver jag inte släpa med mig packning över halva stan, jag hinner köpa godis till resan PLUS så hinner jag hem före mamma. Suuuurprise!

Min lägenhet är städad, ren och fin också. Och all tvätt är tvättad, torkad och vikt. Det hade jag aldrig hunnit med om jag skulle varit tungen att gå till skolan. Sedär! Ännu fler positiva saker med att skolka. Oh yeah. Expert på dåliga ursäkter, det är jag det.




Nu ska jeansen på (sitter fortfarande i pyjamas byxor) - för det är dags att bege sig ut på äventyr.

Malmö here i come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0