MALMÖ, tjalalalalaaa. Städning, buhuuuu.

Torsdag morgon och det var inga problem alls att stiga upp imorse. Det sa bara "tjiiing" så vad jag uppe. Kan bero på att jag gick och la mig tidigt? Eller på att jag inte sov särklit gott? Vaknade vid halv tre och trodde jag hade försovit mig dessutom.. HAH, lyckat. Har gjort det några gånger innan, och helt ärligt, det finns inget värre.

Tvätten är i tvättmaskinerna nere i källaren. Disken är diskad och snart är lägenheten städad. För vem vill komma hem till en äcklig, nasty, stökig lägenhet på söndag? Mjaaa, inte jag iaf. Ifall du har missat det ÅKER JAG TILL MALMÖ IDAG. As nice.

Sen glömde jag faktiskt gratta mamma och pappa igår. De firar 20 år som gifta! Shiet. Duktigt där!

Sen debaterar jag om jag verkligen ska till skolan eller inte... Tyvärr har jag tenta om en vecka, så det känns som att jag behöver alla seminarium jag kan få - samtidigt, om jag går, kommer jag inte hem förrän klockan 18.00 ikväll (om tåget är i tid) och vi ska ha gäster. Attans bananer! Jag får se hur jag gör. Antagligen, blir det skola och att jag går i pausen. Lite, 50/50 där.

Sen har jag funderat på en ny header, som ni säkert vet - men jag har inga idéer alls! Svart, vit, grön, rosa, röd?! Man måste liksom välja färger å sånt också. HOPPLÖST.

Aja, nu ska jag fortsätta knarka kaffe, städa och kaaaanske plugga lite. Dock, känner jag för att plugg-strejka idag också. Eventuellt, läsa lite smått på tåget is an option. MJA, vi får se.

Ses i Malmö fabulous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0