Och solen skiner INTE på östermalm idag.

Det snöar, igen...
När blir det vår sa vi? Hm. Mitt tålamod är nästan slut och jag är så himla trött på att vara sur, grinig och kall. Jag vill vara glad, pigg och VÅRKÄR. So please, please... bring the spring to my castle.

Men jag måste också påpeka att jag faktiskt mår bättre idag. Känns som att jag fått något gjort och då är klockan bara ett. Har varit på promenad, läst tidningen, varit på bibblan och pluggat. Men planerna för dagen slutar (tyvärr) inte där. Snart är det dags att äta lunch och sen vill jag få ihop mitt CV så jag kan börja söka sommarjobb. För oavsett hur mycket jag kan spara ihop av mina pengar, kommer det aldrig bli tillräckligt för att klara av sommaren.

Någon som känner till ett sommarjobb?
För i så fall... är jag intresserad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0