South Beach Diet - a follow up.

Jag har brutit mot alla regler som överhuvudtaget kan brytas. Jag har pregat i mig kolhydrater som aldrig förr, krigat mig ner till affären för att köpa choklad, godis - socker! Jag har druckit saft, läsk och vin och listan slutar inte där. Jag har medvetet eller omedvetet, gjort allt jag kan för att inte lyckas med dieten. And guess what? Det gjorde jag inte heller. Men, helt onödigt har det inte varit. Jag har nämligen lärt mig en väldigt viktig läxa. Det kvittar vilket diet program du följer, ja, vilket som helst, så kommer det inte att fungera om det strider mot dina inpräntade vanor. Man misslyckas defenitift om man inte får lov att vara sig själv. Och lilla jag, kak-monster och chokladmissbrukare, har insett att livet är för kort för att offra det enda som gör en lycklig i kylan.

Sammanfattningsvis:
JAG ÄTER MIN CHOKLAD OM JAG VILL.
Tvingar ingen att titta på mitt extra fett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0