Ibland går allt som man vill, precis allt.

Här har man gått och oroat sig hela året om hur fan man skulle kunna slå förra årets nyår. Onödigt! Denna nyår, blev den bästa någonsin.

Maten på jensens var underbart god och dessutom fick jag mig en överraskning när jag kom ut ifrån toaletten. Ja, Jacob stod där, mitt ragg. Hm. Att vi skulle äta på samma resturang hade jag aldrig trott! Samma tid? Nej, verkligen inte det iheller. Men jag klagade inte, jag fick något vackert att titta på iaf.

Efter middagen blev det en promenad genom stan. Vi träffade alla möjliga knäppa människor, as ball! Tummen upp liksom. Och sen öppnade IN. I kön träffade vi några schysta svenskar som vi fördrev tiden med och i garderobskön träffade jag en manlig strippa som absolut ville vara min nyårskyss. Och honom kunde man knappast tacka nej till! Inne på IN fick vi en flaska champagne som äkta VIP, blev fotade av DKBN utan att själva be om det och uppbjudna av var och varannan pojke. Confidence booster säger jag bara! Nice.

Klockan slog sedan tolv och vi infann oss på rådhusplatsen för att se fyrverkerier. Så vackert! Dessutom, fick jag min kyss på tolv slaget av den perfekta killen. Sen fortsatte natten med dans, vimmel och drickande.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0