När en dörr stängs, får man öppna en annan.

Av någon märklig anledning, så hade jag jävligt svårt att somna igår. Kan det vara på grund av att jag visste att jag skulle behöva stiga upp schten tidigt idag? Kan mycket väl vara så. Min kropp och hjärna strejkade helt enkelt. För jag är nämligen så trött på allt som har med HKR att göra. Jag är arg, sur och butter över hur de har behandlat mig denna terminen.
Jag tycker att det är bullshit, att när man fått ett beviljat byte hem i brevlådan - att de ska kunna ta tillbaka det? Sen är det minst lika mycket bullshit att min examinator har bestämt sig för att chilla på bahamas i tre månader utan att rätta min VFU. För utan en rättad VFU, kommer jag inte vidare. Utan den, får jag inte lov att börja nästa termin. ARG!

Igår, innan lampan släcktes så kollade jag igenom lite olika alternativ om nu allt skulle skita sig här. Jag har sökt några jobb å sådär, men egentligen vill jag väl inte jobba direkt iheller. Jag hade velat flytta till ett varmt land, plugga där och lämna allt detta skitet bakom mig. Spaniens universitet lät lite lockande faktiskt, men det är inte tillräckligt långt härifrån. Däremot, har hawaii ett väldigt trevligt universitet som jag mycket väl skulle kunna tänka mig att söka in till. Ett varför inte det i australien?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0