Och jag har bara passerat ingången till Helvetet. Nu återstår resten

Det här kommer bli en extremt intressant månad. Jag är så gott som död. Som vanligt så är det pengafrågan som gör livet så otroligt komplicerat. Vad sägs om att donera pengar till en fattig student? Jag tar glädjeligen emot alla bidrag jag kan få!

Jag har precis räknat ut min budget denna månaden. Den ligger på (från och med måndag), på 133 kronor i veckan. Med de pengarna ska jag klara av precis allt som ingår i dagens vardag. Hur jag ska klara det, är i sin tur den där 5 million dollar question. För om man delar upp det lite till, kommer man snabbt fram till att pengarna i plånboken per dag blir inte mer än 19 kronor - vilket med nöd och näppe räcker till mat. Vilket innebär, att 4 veckor framåt, kommer jag svälta, bli deprimerad och uttråkad. Det är ett under om jag inte hamnar på psykhem i slutet av februari.


Kommentarer
Postat av: Johanna Petré

DU får komma hem till mig o äta:) Men jag tycker att vi lyckades rätt bra med budget mat ikväll^^ Sacka om att vi tänker lika;)

2010-01-29 @ 13:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0