U-sväng aka BIPOLAR

Som vanligt har jag lyckats samla mig och få saker och ting på plats, ja utifrån iaf. Jag har städat och diskat och BOKAT BILJETTER TILL CHICAGO! Yes, det stämmer. Trots den dåliga ekonomin, har jag med hjälp av mor min lyckats få ihop pengar till en resa. Jag ser ljuset i tunneln igen.

Imorgon ser jag framemot att få stiga upp tidigt, duscha, äta frukost och läsa tidningen för att sedan bege mig mot biblioteket. Tanken är att jag ska skriva en uppsats och försöka få ihop några personliga brev, så att jag kan fortsätta mitt eviga sökande efter ett jobb.

Jag har hopp om framtiden.
Lyckan kommer hitta hit en vacker dag.
Det vet jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0