Vardagsmotion i all ära. Men vafan, inte när det är 12 minus ute!!!

Eftersom lill jag har blivit bestulen på min cykel, var jag tvungen att gå till skolan igår. Det var den längsta, kallaste och jobbigaste promenaden jag någonsin tagit. Det var hemskt. Jag försökte peppa mig med hur hälsosamt det är med långa promenader, men det hjälpte endast de första 15 minuterna. Resten av tiden spenderade jag på att klaga över mina iskalla fötter som dessutom var dyngsura pga att mina skor läcker in.
Jag var dessutom helt slut, eftersom jag endast sovit 3 timmar natten innan. Anledning: Jag kunde bara inte sova. Fast iof, vem skulle kunna sova när hela ens värld håller på att rasa samman och att hoppa ut ifrån fönstret känns som den enda utvägen?

Det är lördag och solen den skiner. Jätte mysigt, verkligen. Önskar bara jag hade orken till att njuta av det också. Men tyvärr så känner jag endast för att sitta hemma i min ensamhet och bli tjock.

Jag är negativ,
arg,
förbannad
och extremt deppig.

Idag är ingen bra dag att prata med mig gott folk.
Ingen bra dag alls.


Kommentarer
Postat av: Luce

K, min kära! Keep your chin up :) Vänta tills jag kommer hem så kan vi bli tjocka tillsammans. Tihi.^^

2010-01-09 @ 17:39:51
URL: http://mosquitoesontheluce.wordpress.com
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

hah usch stackarn! =(

2010-01-09 @ 17:56:26
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Boris

Rktigt intressant blogg ska jag säga;)

Fortsätt så här (Y)!

2010-01-09 @ 18:11:51
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0